Journal archive for Google Scholar Robot!

Shenakht Journal of Psychology and Psychiatry

مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت



Volume 3, Number 3 (2016-11)


The compare resilience in patients with irritable bowel syndrome and normal individuals in Sanandaj city
مقایسه تاب‌آوری در مبتلایان به سندرم روده تحریک‌پذیر و افراد عادی شهرستان سنندج
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Cognitive Emotional Regulation and Problem-Solving Strategies in Substance Abusers and Normal Subjects
مقایسه تنظیم شناختی هیجان و شیوه های حل مساله در افراد وابسته به مواد اپیوئیدی و افراد بهنجار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of neuro feedback on reducing dyslexia and dictation disorder symptoms in students with ADHD
اثربخشی نوروتراپی بر اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of group cognitive training on depression, anxiety and perceived stress in Hamadan’s Farhangian University students
تاثیر آموزش شناختی گروهی بر افسردگی، اضطراب و استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing metacognition beliefs and emotional regulation and Smoking among adolescents ordinary in City of Sanandaj
مقایسه باورهای فراشناختی وتنظیم هیجان در بین نوجوانان عادی و سیگاری شهر سنندج
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Investigation of the Role of Executive Functions (Working Memory and Inhibition) in Predicting the Event-based and Time-based Prospective Memory of the Adolescents
بررسی نقش کارکردهای اجرایی(حافظه فعال و بازداری) در پیش بینی حافظه ی آینده نگر رویدادمحور و زمان محور نوجوانان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Training Mindfulness-based Cognitive Therapy on Social Anxiety Disorder among First High School Female Students
اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی برذهن آگاهی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع متوسطه اول
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Prevalence of Attention Deficit – Hyperactivity Disorder and related factors, among elementary school student in Kamyaran city in 2014-2015
بررسی شیوع اختلال نقص توجه – بیش فعالی و عوامل مرتبط با آن در بین دانش آموزان دبستانی شهرکامیاران در سال تحصیلی 1393- 1394
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles