تدوین الگوی ارتقاء شادکامی در دوران سالمندی بر اساس نظریه روانشناسی مثبتگرا و مبانی فرهنگ ایرانی و اسلامی: یک مطالعه کیفی
نقش انگیزش، اراده و ارزشهای فرهنگی در تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی ایرانی: یک مطالعه داده بنیاد
روابط ساختاری دلبستگی به والدین با همدلی سرد در افراد دارای نشانههای اختلال شخصیت مرزی
با میانجیگری نظریه ذهن شناختی-عاطفی
تعامل کارکردهای عصبشناختی و هیجانی معلمان: ارتباط انعطافپذیری شناختی و ناگویی خلقی با تبعیض در محیط کار
اثربخشی هیپنوتراپی تحلیلی شناختی بر عزت نفس، سازگاری و تنظیم هیجانی در افراد دارای علائم اختلال اضطراب فراگیر