دوماهنامه علمی پژوهشی
روانشناسی و روانپزشکی شناخت
سه شنبه 13 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات مجله
نمایههای مجله
اخلاق نشر
اعضای دفتر مجله
راهنمای داوران
آرشیو
شماره قبل
اولین شماره
دومین شماره
سومین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
تعارض منافع
فرم تعهدنامه
راهنمای دریافت ORCID
راهنمای کشوری اخلاق در انتشار
ثبت نام و ارسال مقاله
فرم ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 4 - ( مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت 1396 )
بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی شهرکرمانشاه
ص. 8-1
سلیمان محمد زاده
،
نمامعلی آزادی
،
بیتا خاصی
،
صحرا هنرمند
*
،
فایق یوسفی
چکیده
(3823 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1277 دریافت)
نقش بی نظمی هیجانی، افکار تکرار شونده منفی، عدم تحمل بلاتکلیفی و اجتناب تجربه گرایانه در پیش بینی کمالگرایی مثبت و منفی
ص. 23-9
نرگس نقوی
*
،
مهدی اکبری
،
علیرضا مرادی
چکیده
(5856 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5425 دریافت)
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود عملکرد حل مساله در افراد مبتلا اختلال یادگیری ریاضی
ص. 33-24
منصور بیرامی
*
،
یزدان موحدی
،
سپیده انصاری
چکیده
(4941 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3098 دریافت)
بررسی رابطه جو سازمانی با رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های قدس، توحید و بعثت
ص. 43-34
آوات سهرابیان
*
،
سارا مدرسی
،
فایق یوسفی
چکیده
(4719 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3187 دریافت)
مقایسه حافظه سرگذشتی خاص و بیش کلی گرا در زنان افسرده، مضطرب و سالم
ص. 56-44
فرشته حاج محمدی
*
،
حمیدطاهر نشاط دوست
چکیده
(4752 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2255 دریافت)
نقش واسطه ای هوش هیجانی در رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزش پیشرفت
ص. 68-57
سلمان زارعی
*
،
تکتم معصومی
چکیده
(5595 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3658 دریافت)
مقایسه ی متغیرهای رورشاخ بر اساس نظام جامع اکسنر (2003) در گروههای سنی 7-5 ساله، 9 ساله، 10 ساله، 11 ساله،12 ساله
ص. 86-69
نفیسه هادئی
*
،
محمدرضا شعیری
چکیده
(3541 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2507 دریافت)
بررسی و تحلیل پیرمرد و دریای « ارنست همینگوی» از منظر باز سازی شناختی «مایکنبام»
ص. 100-87
معصومه منتشلو
*
،
سمیه منتشلو
،
حجت اله موسوی
چکیده
(4823 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2304 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS