اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی با استفاده از واقعیتافزوده بر مهارتهای ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
تدوین مدل عملکرد تحصیلی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، بر پریشانی روانشناختی و پشیمانی از انتخاب همسر زنان خیانت دیده
مدلیابی علی علائم اختلال شخصیت مرزی بر اساس ناکامی در ارضای نیازهای روانشناختی: نقش میانجی کنترل بازداری
مقایسه اثربخشی پارادوکس درمانی همراه با برنامه زمانی و ماتریکس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انطباقپذیری خانوادگی و بهزیستی ذهنی زنان دارای تعارضات زوجی
تدوین الگوی ارتقاء انسجام خود در دوران سالمندی با در نظر گرفتن سبک زندگی ایرانی اسلامی: یک مطالعه کیفی
تدوین مدل ساختاری بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس ذهن آگاهی و تحمل ابهام با نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی و تنظیم هیجانی در دانشجویان
ارائه مدل ساختاری پیشبینی درگیری تحصیلی براساس خودتنظیمی و حمایت اجتماعی ادراک شده: نقش میانجیگر تنیدگی تحصیلی در دانش آموزان