دوماهنامه علمی پژوهشی
روانشناسی و روانپزشکی شناخت
شنبه 3 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات مجله
نمایههای مجله
اخلاق نشر
اعضای دفتر مجله
راهنمای داوران
آرشیو
شماره قبل
اولین شماره
دومین شماره
سومین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
تعارض منافع
فرم تعهدنامه
راهنمای دریافت ORCID
راهنمای کشوری اخلاق در انتشار
ثبت نام و ارسال مقاله
فرم ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 3، شماره 4 - ( مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت 1395 )
مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه، نگرانی از تصویر بدنی و سبک های اسناد در بین نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی و نوجوانان عادی
ص. 11-1
زهرا روشندل
*
،
ناصر صبحی قراملکی
،
افشین طیبی
چکیده
(6590 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3068 دریافت)
مقایسه ی مؤلفه های ذهن آگاهی و مزاج های عاطفی در افراد با افسردگی اساسی، اضطراب منتشر و افراد بهنجار
ص. 26-12
اناهیتا محمدعلیزاده نمینی
*
،
محمد اسمعیل زاده آخوندی
چکیده
(5380 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4830 دریافت)
رابطه عزت نفس، متغیرهای جمعیت شناختی، تشخیص روانپزشکی و تعداد دفعات بستری با استیگما در بیماران روانپزشکی
ص. 38-27
فاتح سهرابی
*
،
غلامرضا اسفندیاری
،
فایق یوسفی
،
نرمین عبدالهی
،
گل نیا ساعد
،
شهین باخویشی
چکیده
(4339 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1986 دریافت)
بررسی اثربخش درمان شناختی رفتاری بر اختلالات جنسی متعاقب هیسترکتومی در زنان مراجعه کننده به بیمارستان بعثت سنندج
ص. 47-39
منیژه سعیدی
*
،
نرگس شمس علیزاده
،
فائق یوسفی
چکیده
(3928 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3499 دریافت)
مقایسهی مؤلفههای شناختی- ادراکی و سازگاری در افراد مبتلا به اختلال ملال جنسیتی و افراد غیرمبتلا
ص. 60-48
سمیه منتشلو
*
،
محمدرضا شعیری
،
لیلا حیدری نسب
چکیده
(3435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2829 دریافت)
نقش تاب آوری در کاهش استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان طرح اقماری شرکت نفت فلات قاره ایران
ص. 77-61
فرشته سردار زاده
*
،
معصومه ژیان باقری
،
ملکه فراهانی مشهدی
چکیده
(5801 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7572 دریافت)
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس تیپ شخصیت و حمایت اجتماعی ادراک شده
ص. 96-78
سمیه فریدون پور
*
،
جعفر پویا منش
،
محمد حکمی
چکیده
(4094 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3876 دریافت)
اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر انگیزه پیشرفت و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
ص. 110-97
طاهر احمدی
*
،
باقر غباری بناب
،
آرش آذرنیا
چکیده
(4312 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4369 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS