تأثیر بازیهای حرکتی و رایانهای بر توجه و روابط اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی 12-10 سال
مقایسهی رفتارهای خودکشی گرایانه، رفتارهای خودآسیب رسان و ظرفیت شرم و احساس گناه در میان افراد با «صفات چهارگانه تاریک شخصیت» و افراد با «سهگانه آسیبپذیر شخصیت»؛ یک مطالعه مقطعی
بررسی مقایسهای اثربخشی درمان شناختی رفتاری و هیپنوتراپی بر بهبود مهارتهای تنظیم هیجانی و مهارتهای ارتباطی نوجوانان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای
پیشبینی میزان اهمالکاری دانشجویان براساس اعتیاد به اینترنت و درک استعاری زمان در دوران شیوع ویروس کرونا
اثربخشی آموزش تمرینات تعادلی بر تعادل ایستا و توجه انتخابی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعال