دوماهنامه علمی پژوهشی
روانشناسی و روانپزشکی شناخت
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات مجله
نمایههای مجله
اخلاق نشر
اعضای دفتر مجله
راهنمای داوران
آرشیو
شماره قبل
اولین شماره
دومین شماره
سومین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
تعارض منافع
فرم تعهدنامه
راهنمای دریافت ORCID
راهنمای کشوری اخلاق در انتشار
ثبت نام و ارسال مقاله
فرم ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 4 - ( مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت 1396 )
بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی شهرکرمانشاه
ص. 8-1
سلیمان محمد زاده
،
نمامعلی آزادی
،
بیتا خاصی
،
صحرا هنرمند
*
،
فایق یوسفی
چکیده
(3311 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1048 دریافت)
نقش بی نظمی هیجانی، افکار تکرار شونده منفی، عدم تحمل بلاتکلیفی و اجتناب تجربه گرایانه در پیش بینی کمالگرایی مثبت و منفی
ص. 23-9
نرگس نقوی
*
،
مهدی اکبری
،
علیرضا مرادی
چکیده
(4887 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4877 دریافت)
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود عملکرد حل مساله در افراد مبتلا اختلال یادگیری ریاضی
ص. 33-24
منصور بیرامی
*
،
یزدان موحدی
،
سپیده انصاری
چکیده
(4135 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2692 دریافت)
بررسی رابطه جو سازمانی با رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های قدس، توحید و بعثت
ص. 43-34
آوات سهرابیان
*
،
سارا مدرسی
،
فایق یوسفی
چکیده
(3990 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2830 دریافت)
مقایسه حافظه سرگذشتی خاص و بیش کلی گرا در زنان افسرده، مضطرب و سالم
ص. 56-44
فرشته حاج محمدی
*
،
حمیدطاهر نشاط دوست
چکیده
(4133 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1914 دریافت)
نقش واسطه ای هوش هیجانی در رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزش پیشرفت
ص. 68-57
سلمان زارعی
*
،
تکتم معصومی
چکیده
(4788 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3266 دریافت)
مقایسه ی متغیرهای رورشاخ بر اساس نظام جامع اکسنر (2003) در گروههای سنی 7-5 ساله، 9 ساله، 10 ساله، 11 ساله،12 ساله
ص. 86-69
نفیسه هادئی
*
،
محمدرضا شعیری
چکیده
(3121 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2192 دریافت)
بررسی و تحلیل پیرمرد و دریای « ارنست همینگوی» از منظر باز سازی شناختی «مایکنبام»
ص. 100-87
معصومه منتشلو
*
،
سمیه منتشلو
،
حجت اله موسوی
چکیده
(4249 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1920 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS