دوماهنامه علمی پژوهشی
روانشناسی و روانپزشکی شناخت
جمعه 13 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات مجله
نمایههای مجله
اخلاق نشر
اعضای دفتر مجله
راهنمای داوران
آرشیو
شماره قبل
اولین شماره
دومین شماره
سومین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
تعارض منافع
فرم تعهدنامه
راهنمای دریافت ORCID
راهنمای کشوری اخلاق در انتشار
ثبت نام و ارسال مقاله
فرم ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 1 - ( مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت 1396 )
مقایسه حافظه فعال کلامی و عملکرد مهاری قطعه پیشانی مغز در افراد دو زبانه و یک زبانه
ص. 12-1
مریم بحری
*
،
مائده بحری
چکیده
(4705 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5547 دریافت)
بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکار آمدی مربیگری و کمالگرایی مربیان مدارس فوتبال
ص. 25-13
علی اکبر حسین نژاد
*
،
کاوه میرانی
چکیده
(5313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3450 دریافت)
رابطه عملکرد خانواده و سبکهای هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهرکرج
ص. 37-26
سیده زهرا کاظمی خوبان
*
،
سید عزیز چابکی
چکیده
(4572 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4344 دریافت)
مقایسه ی هوش اجتماعی و همدلی با بیمار در دانشجویان پزشکی ایران و انگلستان: یک مطالعه ی میان فرهنگی
ص. 50-38
آزاده طاهری
*
،
فریبا سهیلی
،
مه سیما پورشهریاری
چکیده
(5635 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3232 دریافت)
مقایسه اثربخشی روش های درمانی نوروفیدبک و کاهش استرس مبتنی بر حضورذهن بر اختلال اضطراب اجتماعی
ص. 65-51
کژال شریعتی
*
،
فایق یوسفی
،
اکبر همتی ثابت
چکیده
(5977 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4102 دریافت)
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حافظه سرگذشتی نمونه های غیر بالینی افراد افسرده
ص. 75-66
الهام قلخانی
،
پرویز صباحی
*
،
موسی طباطبایی
،
اسحق رحیمیان
،
علی شهبازی
چکیده
(4223 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2714 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای حل مسله به شکل گروهی بر کاهش میزان افسردگی و کاهش میزان قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری
ص. 88-76
محمد راضی مرادی
*
،
مسعود ظفر
،
علی حسین رضایی
چکیده
(3651 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1691 دریافت)
تأثیر مداخله رهیاری کیفیت زندگی بر شجاعت روانشناختی و خود تعیین گری
ص. 109-89
پندار فاضل
*
چکیده
(4059 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5104 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS