دوماهنامه علمی پژوهشی
روانشناسی و روانپزشکی شناخت
شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات مجله
نمایههای مجله
اخلاق نشر
اعضای دفتر مجله
راهنمای داوران
آرشیو
شماره قبل
اولین شماره
دومین شماره
سومین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
تعارض منافع
فرم تعهدنامه
راهنمای دریافت ORCID
راهنمای کشوری اخلاق در انتشار
ثبت نام و ارسال مقاله
فرم ثبت نام
راهنمای ارسال مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 1 - ( مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت 1396 )
مقایسه حافظه فعال کلامی و عملکرد مهاری قطعه پیشانی مغز در افراد دو زبانه و یک زبانه
ص. 12-1
مریم بحری
*
،
مائده بحری
چکیده
(4051 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5209 دریافت)
بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکار آمدی مربیگری و کمالگرایی مربیان مدارس فوتبال
ص. 25-13
علی اکبر حسین نژاد
*
،
کاوه میرانی
چکیده
(4488 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3076 دریافت)
رابطه عملکرد خانواده و سبکهای هویت در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهرکرج
ص. 37-26
سیده زهرا کاظمی خوبان
*
،
سید عزیز چابکی
چکیده
(3847 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3912 دریافت)
مقایسه ی هوش اجتماعی و همدلی با بیمار در دانشجویان پزشکی ایران و انگلستان: یک مطالعه ی میان فرهنگی
ص. 50-38
آزاده طاهری
*
،
فریبا سهیلی
،
مه سیما پورشهریاری
چکیده
(4791 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2801 دریافت)
مقایسه اثربخشی روش های درمانی نوروفیدبک و کاهش استرس مبتنی بر حضورذهن بر اختلال اضطراب اجتماعی
ص. 65-51
کژال شریعتی
*
،
فایق یوسفی
،
اکبر همتی ثابت
چکیده
(5110 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3670 دریافت)
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حافظه سرگذشتی نمونه های غیر بالینی افراد افسرده
ص. 75-66
الهام قلخانی
،
پرویز صباحی
*
،
موسی طباطبایی
،
اسحق رحیمیان
،
علی شهبازی
چکیده
(3508 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2385 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای حل مسله به شکل گروهی بر کاهش میزان افسردگی و کاهش میزان قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری
ص. 88-76
محمد راضی مرادی
*
،
مسعود ظفر
،
علی حسین رضایی
چکیده
(3047 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1430 دریافت)
تأثیر مداخله رهیاری کیفیت زندگی بر شجاعت روانشناختی و خود تعیین گری
ص. 109-89
پندار فاضل
*
چکیده
(3370 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4413 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS